söndag 26 augusti 2012

Mera regn...

Hur mycke regn finns d egentligen ??
Man undrar ju ...

Är glad att vi hann få klar vår slänt igår ! Idag hade vi regnat bort troligen.
 
Så här bidde d... T har börjat spola av gruset här, därav d mörkare t vänster. Men d blev fint tyckte vi. Mkt Nöjda.
Lättskött plätt i trädgården. Funderar på å ställa dit hammocken nästa år ...hahaha men inte i slänten då =P

Har även fundering på att kanske gå en betong-sommarkurs nästa år ^^ Min granne Vivi har gjort så himla fina små saker att bara ha i trädgården !

Höstens stick-café på biblan har åxå startat ! Varannan tisdag blev det till slut. D va 17 pers som kom =)
Kul!!
... men saknade mina gamla stickvänner ... R, A-L & L ! Hoppas ni kommer nästa gång, sen blir d sämre för mej.
25/9 börjar ja en "starta eget" kurs i Karlstad ...ujujuj =S
Spännande !
12 tisdagskvällar framåt sen.

Å alldelesjust kom min kära Xgranne Siv å sa hej <3
Hon va på väg hem från jobbet ! Saknar henne ofta =) Hon e glad å galen !

Jaa, d va d ja hade denna gång !

Tjipp !

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar på min blogg! :-)

    Vad roligt att du känner kusse Marita! (Min favorit-kusin! :-D) Hälsa henne så gott, och akta fötterna, har man väl stukat sig en gång så är det superlätt att göra det igen!

    /Blenda eller som Marita nog säger, Nettan!

    SvaraRadera