lördag 1 september 2012

Konditionen... ???

Jaa, vart tog den vägen ?
Var faktiskt ute på första springrundan imorse =O
Har inte vart i rörelse direkt på 2½ månad ! d gick faktiskt bättre än förväntat, meeen inte samma ork som innan min lilla olycka ... suck. Fick gå i uppförsbackarna... =(
Men d e bara å bita ihop å kämpa på =)

Ida har ja planterat lite...med hjälp av min käre make såklart...gräva ... näe d e inte min starka sida ^^
Men nu e d gjort.

Har snart gjort klart ett par vantar till ! Tummarna kvar bara =)
Lägger upp bild senare.

På tisdag e dax för stick-cafe på Biblan igen ^^ Ska bli sköj !
Mitt sista för säsongen tyvärr... förutom sista oktober !
Ska gå en starta eget kurs i Karlstad varje tisdag fr o m 25/9. 12 tisdagar framåt ! Ooh lala !

“Jag kan motstå allt, utom frestelser.” Oscar Wilde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar